Je organiseert activiteiten, nieuwe acties, ludieke verkoopmomenten en profileert je wellicht ook online. Hoe hou je ze ook buiten de winkeltijden om geïnteresseerd.
Winkeliers
Direct aanmeldenAls winkelier ben je altijd op zoek naar nieuwe manieren om je klanten betrokken te houden bij jouw winkel. Je organiseert activiteiten, nieuwe acties, ludieke verkoopmomenten en profileert je wellicht ook online. Om je klanten echt betrokken te houden, probeer je ze ook buiten de winkeltijden om geïnteresseerd te houden. Zou het niet mooi zijn, wanneer je al je inspanningen met een simpele oplossing in de handpalm van je klanten zou kunnen krijgen?
Met Keppi is dat eenvoudig te organiseren. Je kunt op een laagdrempelige manier berichten sturen, waarbij je de laatste acties en geplande activiteiten kunt communiceren. Met Keppi heb je ook de mogelijkheid om de gebruiker te laten reageren, zodat je ook feedback of interesse terug kunt zien.
Informatie op het juiste moment
Een bericht is er om de klant te informeren over een actie of gebeurtenis die actueel is. Dan is het dus ook van belang dat het tijdig gelezen wordt. Van e-mail is het tegenwoordig de vraag of het aan komt en vervolgens ook nog eens of het (tijdig) gelezen wordt. Met het verspreiden van flyers bereik je enkel diegenen die op dat moment in de buurt zijn. Met Keppi verstuur je een bericht met hoge attentiewaarde rechtstreeks in de handpalm van de gebruiker, waardoor de kans dat het gelezen wordt op het moment dat het van belang is, groot is.Keppi, slimmere communicatie op het moment dat het er toe doet.
Eenvoud
Bij Keppi kunnen klanten zich eenvoudig aanmelden op basis van een QR-code, waarna ze op de hoogte worden gehouden van acties, activiteiten en alle berichten die jij uit wil zenden.