Keppi, Onderhoudsreminders

Klanten uitnodigingen door het versturen van een onderhoudsreminder op het moment dat het van toepassing is en het in jouw planning past.

Garage, fietswinkel, glazenwasser, CV-onderhoud

Direct aanmelden

Onderhoudsreminders

Onderhoudsreminders

Als ondernemer heb je veel afspraken met klanten voor controles en onderhoud. Vaak is er nog iets extra nodig; de klant moet iets meebrengen of juist iets voor je klaarmaken. De afspraak wordt ver van tevoren gemaakt of is een terugkerende afspraak met een interval van bijvoorbeeld een half jaar of een jaar. Hoe zorg je er dan voor dat je klanten de afspraak niet vergeten? Of dat ze de afspraak überhaupt maken?

Met Keppi kun je eenvoudig zorgen dat je afspraken goed en op een geschikt moment gepland worden. Je nodigt ze uit door het versturen van een onderhoudsreminder op het moment dat het van toepassing is en het in jouw planning past. Waarbij je tevens kunt communiceren wanneer de klant bijvoorbeeld iets mee moeten nemen of nog iets moet doen. Denk daarbij aan het klaarzetten van de auto, het brengen van de fiets, het omhoog doen van de rolluiken, etc.

Informatie op het juiste moment
Een onderhoudsreminder is er om de klant te informeren over een afspraak die actueel is of een afspraak die gemaakt moet worden. In beide gevallen is het van belang dat het tijdig gelezen wordt. Met e-mail is het tegenwoordig de vraag of het aankomt en vervolgens ook nog eens of het (tijdig) gelezen wordt. Met Keppi verstuur je een bericht met hoge attentiewaarde rechtstreeks in de handpalm van de gebruiker, waardoor de kans dat het gelezen wordt op het moment dat het van belang is, groot is.Keppi, slimmere communicatie op het moment dat het er toe doet.

Op de hoogte
Net de controle of afspraak gehad? Waarschijnlijk wil je de klant nu laten weten dat de controle of het onderhoud klaar is. Maar misschien wil je ook alvast de kosten doorgeven of de klant laten weten wanneer de auto of de fiets klaar is om opgehaald te worden. Ook dat kan snel rechtstreeks in de handpalm van de klant achtergelaten worden door een bericht te versturen met Keppi. Altijd bij de hand en snel gelezen!

Eenvoud
Keppi zorgt ervoor dat jouw klanten zich eenvoudig zich kunnen aanmelden op basis van een qr-code, waarna ze op de hoogte worden gehouden van hun afspraken en jij ze kunt herinneren aan het maken van een nieuwe afspraak.


Neem contact op